Σάββατο 5 Δεκ, 2020 | Επικοινωνία
Facebook Header Button   Tweeter Header Button    Youtube Header Button

Μετά την εγκυμοσύνη άσκηση; ( μέρος Β)

Μετά την εγκυμοσύνη άσκηση; ( μέρος Β)

Στο άρθρο αυτό θα δούμε τις πιθανές αλλαγές που έχει το γυναικείο σώμα μετά την γέννα. Αλλαγές που επηρεάζουν όχι μόνο σωματικά αλλά και ψυχολογικά μία γυναίκα.

Μετά τη εγκυμοσύνη 
 
  • Το βάρος είναι ένα ζήτημα που απασχολεί τις γυναίκες τις πρώτες μέρες μετά τον τοκετό. Μετά την απώλεια 5-7 κιλών, δηλαδή του βάρους που αντιστοιχεί στο βάρος του βρέφους, στα υγρά και στον πλακούντα, οι περισσότερες γυναίκες ξαναπαίρνουν τα κιλά μέσα σε μερικές εβδομάδες.Ο μόνος τρόπος να αποφευχθεί αυτό είναι να ελέγξετε την όρεξή σας, να κάνετε γυμναστική και να θηλάζετε, διότι με το θηλασμό καταναλώνετε θερμίδες.
 
 
 
  • Εξωτερικά, η πιο εμφανής και ενοχλητική μεταβολή είναι στην κοιλιακή χώρα, όπου είναι απόλυτα φυσιολογικό να εμφανιστεί  χαλάρωση και συνεπώς μετατόπιση προς τα έξω και κάτω των κοιλιακών μυών.
 
 
 
  • Μετά την εγκυμοσύνη και τον θηλασμό το στήθος χαλαρώνει, μικραίνει και πέφτει
 
 
 
  •  Συνήθως μετά την εγκυμοσύνη συσσωρεύεται λίπος χαμηλά στην μέση και στην περιοχή γύρω από το στηθόδεσμο.
 
 
 
  • Ραγάδες. Είναι ένα από τα χειρότερα αισθητικά σημάδια της εγκυμοσύνης. Η έντονη διάταση του δέρματος δημιουργεί πολλαπλές μικρές ρήξεις, οι οποίες συνδέονται από ρήξεις μικρών αγγείων. Το αποτέλεσμα είναι να δημιουργηθούν αιματώματα, τα οποία με τη σειρά τους προκαλούν τις ραγάδες. Με τον καιρό, αισθητικά τουλάχιστον, τα σημάδια εξασθενούν ωστόσο θα πρέπει να ξέρετε ότι οι ραγάδες αν δημιουργηθούν δεν εξαφανίζονται ποτέ εντελώς.
 
 
 
  • Κυτταρίτιδα . Η απότομη αύξηση και απώλεια βάρους φαίνεται πως επιδρά αρνητικά στο γυναικείο σώμα με αποτέλεσμα την πιθανή συσσώρευση κυτταρίτιδας κυρίως στους μηρούς στον, γλουτό και κοιλιά.
 
 
 
  • Φλεβίτιδα. Οι γυναίκες είναι επιρρεπείς στις ευρυαγγείες  κατά τη διάρκεια αλλά και μετά την εγκυμοσύνη. Εμφανίζονται κυρίως λόγω ορμονικών μεταβολών.
 
 
 
 
  • Πόνος στη μέση , στο ισχίο και στα γόνατα. Η αιτία του πόνου είναι στις περισσότερες περιπτώσεις αποτέλεσμα της καταπόνησης των συνδέσμων , της λάθος στάσης σώματος και γενικά της χαλάρωσης των μυών λόγο έλλειψης άσκησης κατά την εγκυμοσύνη σε συνδιασμό με την αύξηση βάρους.
 
 
 
 
  • Το δέρμα λόγο της εγκυμοσύνης έχει μετατοπιστεί και τεντωθεί, επομένως μετά τη γέννα θα είναι πεσμένο στα πιο ενοχλητικά σημεία και φουσκωμένο σε άλλα.
 
 
 
Επιλόχεια κατάθλιψη είναι μια σπάνια, αλλά πολύ σοβαρή διαταραχή που μπορεί να αναπτυχθεί μετά τον τοκετό.Εκδηλώνεται συνήθως σύντομα μετά τον τοκετό και αναπτύσσεται σταδιακά σε μια περίοδο αρκετών μηνών. Μετά τον τοκετό η κατάθλιψη μπορεί να εκδηλωθεί ξαφνικά, αλλά σε ορισμένες γυναίκες, οι πρώτες ενδείξεις εμφανίζονται μέχρι και μήνες αφού έχουν γεννήσει.

Θλίψη μετά τον τοκετό. Μία ήπιας μορφής στεναχώρειας με εναλλαγές της διάθεσης είναι κοινά στις νέες μητέρες.
 
Η συντριπτική πλειοψηφία των νέων μητέρων βιώνουν τουλάχιστον κάποια συμπτώματα μετά τον τοκετό, συμπεριλαμβανομένων κατήφειας, θλίψης, δυσκολίας στον ύπνο, ευερεθιστότητας, αλλαγών στην όρεξη, προβλήματα συγκέντρωσης.
 
Τα αίτια μπορει να είναι οι ορμονικές αλλαγές μια μεγάλη αυξομείωση επιπέδων των οιστρογόνων και της προγεστερόνης.
 
Τα επίπεδα των ορμονών του θυρεοειδούς μπορούν επίσης να μειωθούν, γεγονός που οδηγεί σε κόπωση και κατάθλιψη.
 
Επίσης η αλλαγή στην πίεση του αίματος, τη λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος, και του μεταβολισμού μπορεί να προκαλέσουν κατάθλιψη μετά τον τοκετό. Οι φυσικές μεταβολές. Η εγκυμοσύνη επιφέρει πολλές σωματικές αλλαγές.
 
Υπάρχει έντονη ενασχόληση με την δυσκολία απώλειας βάρους που αποκτήθηκε με την εγκυμοσύνη και συχνά οι γυναίκες κυριεύονται από τον φόβο ότι δεν θα επανέλθουν ποτέ στην  προηγούμενη τους φυσική κατάσταση. Ο παράγοντας του στρες.
  
 
* Αντρέας Κτίστης, 99589576, facebook@AndreasKtistisRFS
 United States of America NCCA accredited – Certified Personal trainer of: National Exercise & Sports Trainers’ Association- International Sport Science Association – National Council on Strength & Fitness - I.F.B.B. DIPLOMA Personal Trainer – Certified sports nutritionist - Women fitness specialist – Special population fitness specialist - Kids fitness coach.
  
 
 
 
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πίσω στην αρχή της σελίδας