Τετάρτη 17 Ιουλ, 2019 | Επικοινωνία
Facebook Header Button   Tweeter Header Button    Youtube Header Button

Χτενίσματα για το γυμναστήριο

Χτενίσματα για το γυμναστήριο

Κάνεις σχοινάκι, και μάλιστα double-unders (όταν το σχοινί κάνει δύο περάσματα ανά άλμα αντί για ένα μόνο) με μεγάλη ευκολία. Αλλά με κάθε πέρασμα του σχοινιού και άλμα, νιώθεις την κοτσίδα σου να λύνεται και να πέφτει χαμηλά στο λαιμό σου όλο και περισσότερο.
 
Για γυναίκες με μακριά μαλλιά, αυτό το σκηνικό είναι πολύ σύνηθες – από αυτά τα επαναλαμβανόμενα τυπικά ‘gym fails’.
 
«Κατά τη διάρκεια μιας προπόνησης ή αγώνα, το πιο σημαντικό πράγμα στο χτένισμά μου είναι το πώς θα μείνουν τα μαλλιά μου στην ίδια θέση, ανεξάρτητα με το τί κίνηση κάνω», μας διηγείται η δις πρωταθλήτρια των Reebok CrossFit Games, Katrin Davidsdottir, γεγονός που επιβεβαιώνει πως ακόμα και οι κορυφαίες αθλήτριες αντιμετωπίζουν αυτή τη «μάστιγα».
 
«Ποτέ δε θέλεις να πέφτουν τα μαλλιά στο πρόσωπό σου ή να σου αποσπούν την προσοχή από τον βασικό σου στόχο. Έχεις δουλέψει πολύ σκληρά για να σου τύχει κάτι τέτοιο.»
 
Η Davidsdottir και η συμπατριώτισσά της & κορυφαία powerlifter Anna Arnadottir, συνεργάστηκαν με την hairstylist Dianna Quagenti από την Βοστώνη, και συγκέντρωσαν συγκεκριμένα hairstyles, ειδικά σχεδιασμένα και δοκιμασμένα για να ‘αντέχουν’ ακόμα και στις πιο δυναμικές & δύσκολες κινήσεις στο γυμναστήριο.
 
 
1. Double-unders: Bubble Ponytail
 
 
Υπάρχουν μερικές κινήσεις που προκαλούν στις γυναίκες περισσότερους ‘πονοκεφάλους’ και ανακατεμένες κοτσίδες και μία από αυτές είναι τα double-unders. Για να έχεις το… κεφάλι σου ήσυχο, προτίμησε μια πιο χαμηλή κοτσίδα – άρα και μικρότερο περιθώριο για να λυθούν τα μαλλιά – και εξασφάλισε τη σταθερότητα κάθε τούφας ξεχωριστά. Η δημιουργία των λεγόμενων ‘bubbles’ στα μαλλιά έχει ακριβώς αυτό το αποτέλεσμα.
 
Do it Yourself: Ξεκίνα με μία μικρή περιοχή μπροστά στο κέντρο του κεφαλιού & σφίξε την κοτσίδα με ένα λαστιχάκι. Τράβηξε ελαφρά προς τα εμπρός τα μαλλιά για να ‘χαλαρώσει’ λίγο η κοτσίδα και να σχηματιστεί το πρώτο «bubble.»
 
Επανέλαβε αυτό καθώς πηγαίνεις προς το κάτω μέρος του κεφαλιού, μπλέκοντας κάθε προηγούμενο κοτσιδάκι μέσα στο επόμενο. Δώσε προσοχή στο να τραβάς τις άκρες κάθε εξωτερικής τούφας ώστε να διαμορφώσεις το bubble, ενώ παράλληλα φροντίζεις να διατηρείς τις κοτσίδες άθικτες. Συνέχισε τη διαδικασία, μέχρι να ‘ξεμείνεις’ από μαλλιά .
 
 
2. Back squats: Braided Buns
 
 
Όταν κάνεις back squat, η μπάρα στηρίζεται πάνω στην πλάτη, στο πίσω μέρος των ώμων. Για γυναίκες με μακριά μαλλιά, αυτό σημαίνει αυτόματα πως πρέπει να στραφούν σε ένα hairstyle με τα μαλλιά τους ψηλά σε έναν κότσο. Για εσένα που θέλεις να το διασκεδάσεις λίγο παραπάνω με τα μαλλιά σου, δοκίμασε να φτιάξεις ακόμα και δύο “buns”!
 
Do it Yourself: Χώρισε τα μαλλιά στη μέση και σφίξε δύο κοτσίδες ψηλά στο κεφάλι. Χώρισε κάθε κοτσίδα σε δύο επιπλέον ξεχωριστά μέρη. Κάνε κάθε κομμάτι μία ξεχωριστή πλεξούδα και σφίξε με λαστιχάκια. Τύλιξε τις πλεξούδες γύρω από τη βάση τους σε αντίθετη κατεύθυνση και σφίξε με τσιμπιδάκια, αν χρειαστεί.
 
 
3. Handstand pushups: Γαλλική κοτσίδα
 
 
Τα Handstand pushups(τα pushups που κάνεις κάθετα, στηριζόμενη στα χέρια με ωθήσεις του κορμού προς τα πάνω) μπορούν εύκολα να μετατρέψουν κάθε «φρέσκο» hairstyle σε απόλυτη αποτυχία. Με κάθε επανάληψη της κίνησης, το κέντρο του κεφαλιού έρχεται σε επαφή με το έδαφος, αφήνοντας τα μαλλιά σου ανακατεμένα, φριζαρισμένα και γεμάτα στατικότητα.
 
Ο καλύτερος τρόπος για να αποφύγεις αυτό το φαινόμενο είναι να φτιάξεις μία γαλλική κοτσίδα στο κέντρο του κεφαλιού σου, καθώς η πλεξούδα θα εμποδίσει τα μαλλιά σου να φύγουν από τη θέση τους.
 
Do it Yourself: Ξεκίνα τη γαλλική πλεξούδα από το κέντρο του κεφαλιού, κοντά στο μέτωπο. Καθώς ‘πλέκεις’, κράτα τα χέρια σου λίγο υψωμένα από το κεφάλι για να δώσεις ύψος στην πλεξούδα. Σταμάτα την πλεξούδα στο κέντρο του κεφαλιού και σφίξε με ένα λάστιχο. Δώσε μήκος στην πλεξούδα, τραβώντας την στις άκρες. Τράβηξε το υπολειπόμενο μαλλί ψηλά σε high pony, μαζί με την πλεξούδα.
 
4. Kettlebell swings: Sleek Fishtail Ponytail “Κοτσίδα ψαροκόκκαλο”
 
 
Όλες οι ασκήσεις για kettlebell swings εστιάζουν στην πάνω-κάτω κίνηση ενός kettlebell με βάρος, και όπως ακριβώς κινείται το kettlebell, έτσι κινούνται και τα μαλλιά σου. Παρακολούθησε μία γυναίκα να κάνει ένα set από swings και θα δεις πως δύσκολα αγνοείς την κοτσίδα της που αιωρείται μπρος-πίσω, με κάθε επανάληψη. Αυτός είναι ο λόγος που πρέπει να επιλέξεις ένα τύπο κοτσίδας που είναι κομψός & σωστά ‘στρωμένος’. Και κάπου εδώ κάνει την είσοδό του το λεγόμενο ‘fishtail’ .
 
Do it Yourself: Με απαλές κινήσεις, μάζεψε όλο το μαλλί σου σε high pony και σφίξε με ένα αντιολισθητικό κοκαλάκι. Πάρε μία τούφα μαλλιών από το κάτω μέρος της κοτσίδας, τύλιξέ το σφιχτά γύρω από το κοκαλάκι και σφίξε με τσιμπιδάκι. Πλέξε μία fishtail πλεξούδα και σφίξε με ένα λάστιχο.
 
 
 
  
 
 
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας