Τετάρτη 13 Νοε, 2019 | Επικοινωνία
Facebook Header Button   Tweeter Header Button    Youtube Header Button

Αδυνατίστε παίζοντας στο νερό

Αδυνατίστε παίζοντας στο νερό

Καλοκαίρι, επίσημη πρώτη, το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος είναι γεγονός!
 
Κι από εδώ κι εμπρός, τέλειωσαν τα ψέματα, τα Σαββατοκύριακά μας θα είναι, κυρίως, θαλασσινά.
 
Ποιος μας πιάνει!
 
Με τις ηλιοθεραπείες μας, τα φραπεδάκια μας στο κύμα, το κολύμπι μας  και, ναι, τη γυμναστική μας στο νερό.
 
Εξίσου ευχάριστη καθώς είναι με το κολύμπι, θυμίζει περισσότερο παιγνίδι. Είναι συνάμα, όμως, και ευεργετική. Κάντε, λοιπόν, γυμναστική στο νερό μόνη ή με παρέα και αδυνατίστε χωρίς να ιδρώσετε!

Aqua circuit training

Στο νερό μπορείτε να κάνετε πληθώρα ασκήσεων, αλλά για μια πιο προσεγμένη και περιεκτική εκγύμναση θα προτείναμε την κυκλική προπόνηση.
 
Αυτό το είδος αυτό της άσκησης συνδυάζει πολλούς στόχους, όπως δύναμη και αντοχή του μυικού συστήματος και ταυτόχρονη καύση λίπους σε περιορισμένο χρόνο άσκησης.    
                                                                                    
Εκτέλεση: Η κυκλική προπόνηση στο νερό μπορεί να περιλαμβάνει από επτά έως 12 σταθμούς - ασκήσεις,  ώστε να γυμνάζονται επιτυχώς οι διάφορες μυικές ομάδες.
 
Η κάθε μια από αυτές εκτελείται είτε με χρόνο (30 - 45 δευτερόλεπτα) είτε με 12 έως 15 επαναλήψεις ανά άσκηση. Μεταξύ των ασκήσεων δεν υπάρχει καθόλου διάλειμμα ή αν υπάρχει θα είνα περιορισμένο. Ο κάθε κύκλος ασκήσεων επαναλαμβάνεται δυο με πέντε φορές. Δοκιμάστε μόνοι σας ή με παρέα.          
                                            
Επιλογή: Γιατί να προτιμήσετε κυκλική προπόνηση κι όχι απλώς ασκήσεις στο νερό; Για διάφορους λόγους. Δεν χρειάζεται να διαθέσετε περισσότερο χρόνο απο 45 λεπτά.
 
Συνδυάζει αντοχή και δύναμη, αερόβιο και αναερόβιο μεταβολισμό. Βελτιώνει τη φυσική κατάσταση. Πετυχαίνετε καύση λίπους και θερμίδων. Δεν μειώνεται το ενδιαφέρον του ασκούμενου, λόγω της ποικιλίας των ασκήσεων.
 
Καλυτερεύει η λειτουργία της καρδιάς και άλλων εσωτερικων οργάνων. Μπορεί να την ακολουθήσει ο καθένας.

Προτερήματα: Η κυκλική προπόνηση στο νερό έχει τα πλεονεκτήματά της:
  • Λόγω της άνωσης, ελαχιστοποιεί την επιβάρυνση σε οστά, αρθρώσεις και μυς.
  • Η αντίσταση του νερού είναι 10 φορές πιο μεγάλη από αυτή του αέρα και έτσι οι καύσεις που γίνονται είναι περισσότερες.
  • Η υδροστατική πίεση διευκολύνει την κυκλοφορία του αίματος και ο αθλούμενος έχει 17 παλμούς λιγότερους σε σχέση με αντίστοιχη άσκηση στην ξηρά.
  • Το νερό βοηθά στη ρύθμιση της θερμοκρασίας του σώματος και βελτιώνει την ελαστικότητα και το εύρος κίνησης.
 
 
 
*ΦΑΝΗ ΧΑΤΖΗΚΩΣΤΑ
Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης
Group και Personal Trainer
Τηλέφωνο: 99234130
fanihadjicosta@hotmail.com
 

 
  
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
Πίσω στην αρχή της σελίδας