Παρασκευή 24 Νοε, 2017 | Επικοινωνία
Facebook Header Button   Tweeter Header Button    Youtube Header Button

Κιλά των διακοπών: Aντίο, με 10 βήματα

Κιλά των διακοπών: Aντίο, με 10 βήματα

Καλοκαίρι τέλος, αλλά οι αμαρτίες που ήλθαν κι έγιναν κιλά έμειναν και καθώς η ζυγαριά δεν αστειεύεται, τέρμα τα ψέματα, αρχίζουμε γυμναστική.

Βήμα 1

Δεν αναβάλλουμε, γιατί όσο περνάνε οι μέρες οι αμαρτίες της διατροφής μας πιθανότατα συνεχίζονται, άρα και τα κιλά διαδέχονται το ένα το άλλο.

Βήμα 2

Αν θα αναζητήσουμε καινούργιο γυμναστήριο ή στούντιο ή θα πάμε για πρώτη φορά, βεβαιωνόμαστε για τα επιστημονικά προσόντα του προσωπικού.
 
Το ίδιο ισχύει και στην περίπτωση που θα επιλέξουμε προσωπικό γυμναστή.
 
Βεβαιωνόμαστε ότι οι επαγγελματίες τους οποίους θα εμπιστευτούμε είναι έτοιμοι να μας εντάξουν στο κατάλληλο για εμάς πρόγραμμα και να μας καθοδηγούν σωστά.      

Βήμα 3

Μετά την καλοκαιριάτικη αποχή από τη γυμναστική, οι πρώτες μέρες θα πρέπει να περιλαμβάνουν ήπιας μορφής άσκηση. Κάντε καλό ζέσταμα για να αποφύγετε τραυματισμούς και μετά προχωρήστε σε απλές διατάσεις για όλο το σώμα.

Βήμα 4

Αν βαριέστε τον κλασικό διάδρομο και τα λοιπά όργανα, τότε επιλέξτε άλλες μορφές άσκησης που σας ταιριάζουν περισσότερο, σε συνεννόηση πάντα με τον προσωπικό σας γυμναστή ή τους γυμναστές στο στούντιο που θα πάτε.
 
Υπάρχουν πολλές επιλογές, όπως, aerobic, pilates, abs and hips, body sculpture και δεν τελειώνουν πουθενά.

Βήμα 5

Η μικρής διάρκειας και μέτρια έντασης άσκηση με υψηλό ρυθμό εκτέλεσης προσφέρει το ιδανικό αποτέλεσμα στην περίοδο προσαρμογής και η προπόνηση δεν πρέπει να ξεπερνά σε καμία περίπτωση τα εξήντα λεπτά.

Βήμα 6

Μπορείτε κάλλιστα να συνδυάσετε τον διάδρομο και τα άλλα αερόβια μηχανήματα του γυμναστηρίου με αερόβια άσκηση, εναλλάσσοντας τον διάδρομο με το ελληπτικό και το ποδήλατο.

Βήμα 7

Μια άλλη πολύ καλή λύση για το ξεκίνημα στο γυμναστήριο είναι το κυκλικό πρόγραμμα. Με αυτό επαναφέρουμε ολόκληρο το σώμα σε καλή φυσική κατάσταση, εξασκώντας όλες τις μυικές του ομάδες.         
       
Δεν δημιουργεί υπερφόρτιση σε ένα μόνο σημείο και προστατεύει από πιθανούς τραυματισμούς. Στο πλαίσιο αυτό να αρχίσετε με λίγα κιλά στις ασκήσεις ενδυνάμωσης με βάρη. 

Βήμα 8

Όποιο πρόγραμμα εκγύμνασης κι αν επιλέξετε, μην ξεχνάτε ότι θα πρέπει να ακολουθείτε και αποθεραπεία, η οποία μπορεί να είναι είτε παθητική με μαλάξεις ή υδρομασάζ είτε ενεργητική με ήπια άσκηση και διατάσεις. Με την αποθεραπεία μειώνεται ο κίνδυνος πιθανών τραυματισμών και τα πιασίματα είναι λιγότερα.

Βήμα 9

Συνδυάζουμε το ορθό και κατάλληλο για εμάς πρόγραμμα γυμναστικής με τη σωστή διατροφή που, αν δεν ακολουθούμε, είναι καιρός να καθιερώσουμε με τη συμβολή ειδικού.
 
Λαμβάνουμε πάντα υπόψη, στο πλαίσιο αυτό, τα γούστα, τις προτιμήσεις μας, τα ωράρια και τις καθημερινές μας συνήθειες, αλλά και την κατάσταση της υγείας μας.

Βήμα 10

Κάνουμε νοοτροπία μας τη σωστή διατροφή και την άσκηση, αποκτώντας το προνόμιο της ποιότητας στη ζωή μας και της καθημερινής ευεξίας.

Καλή αρχή, λοιπόν, στη νέα… fit σεζόν που αρχίζει!
 
*Φανή Χατζηκώστα
Πτυχιούχος ΤΕΦΑΑ Θεσσαλονίκης
Group και Personal Trainer 
fanihadjicosta@hotmail.com
Τηλέφωνο: 99234130
 

 
 
 
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας