Παρασκευή 7 Αυγ, 2020 | Επικοινωνία
Facebook Header Button   Tweeter Header Button    Youtube Header Button

Γίνε πιο ευτυχισμένος

Γίνε πιο ευτυχισμένος

Η Σεροτονίνη φέρνει ευτυχία και επιτυχία ενώ η έλλειψη της φόβο, κατάθλιψη, και επιθετικότητα.

Χαμηλά επίπεδα της σεροτονίνης εμπλέκονται στην εμφάνιση κατάθλιψης. Τα φάρμακα που επιλεκτικά αναστέλλουν την επαναπρόσληψη της σεροτονίνης αυξάνουν τα επίπεδα της ελεύθερης σεροτονίνης, θεραπεύοντας έτσι την κατάθλιψη.

Λάβετε υπόψη ότι το στρες και η κορτιζόλη, μια χημική ουσία που σχετίζεται με το στρες, αναστέλλουν την παραγωγή της σεροτονίνης και άλλων ευεργετικών χημικών ουσιών.

Η ρύθμιση και η μείωση του στρες στις καθημερινές σας δραστηριότητες θα συμβάλει στη μεγιστοποίηση των αποτελεσμάτων των παρακάτω μεθόδων.

1. Φροντίδα του εαυτού
Πάρτε χρόνο να ασχοληθείτε με τον εαυτό σας και το σώμα σας. Μπορείτε να το κάνετε αυτό με μασάζ, εκδρομές, σάουνα, γιόγκα, χρόνο διακοπών και άλλες διασκεδαστικές δραστηριότητες αυτό θα βοηθήσει στη μείωση του στρες..Να ξεκουράζεστε και να δίνετε προσοχή στις ανάγκες σας.

2. Λάβετε περισσότερη βιταμίνη Β
Οι βιταμίνες του συμπλέγματος Β είναι ιδιαίτερα χρήσιμες για την ελάττωση των καταθλιπτικών συμπτωμάτων και μειώνουν την ακανόνιστη νευρική λειτουργία στον εγκέφαλο. Οι βιταμίνες Β6 και Β12 είναι ιδιαίτερα αποτελεσματικές στη βελτίωση της διάθεσης και της σταθερότητας. Η τακτική πρόσληψη θα πρέπει να είναι περίπου 50 έως 100 mg την ημέρα.

3. Εκτεθείτε στο ηλιακό φως
Το φως του ήλιου προκαλεί την απελευθέρωση ή την ανάπτυξη πολλών ευεργετικών χημικών ουσιών στο σώμα μας. Ξεκινήστε τη μέρα σας με 15 έως 20 λεπτά στο φως του ήλιου για να δείτε μια σημαντική βελτίωση της παραγωγικότητας και της ευτυχίας σας. Το φως του ήλιου προκαλεί την απελευθέρωση και ενεργοποίηση της σεροτονίνης με φυσικό τρόπο. Σημείωση:Φορώντας αντιηλιακό δεν αμβλύνετε τις επιδράσεις του ηλιακού φωτός στη χημεία σας.

4. Πρόσληψη 5-HTP Αμινοξέως
Η ουσία αυτή έχει πολλές εκπληκτικές δράσεις και αποτελέσματα, είναι μια έξυπνη προσθήκη στην καθημερινή θεραπευτική αγωγή σας. Αντιμετωπίζει αποτελεσματικά το άγχος, την κατάθλιψη, την ινομυαλγία, την αϋπνία και την υπέρταση. Μία δόση από 0,1 έως 0,4 γραμμάρια πρέπει να λαμβάνονται σε διαστήματα κατά τη διάρκεια της ημέρας(συμβουλευτείτε τον γιατρό σας), με τα γεύματα. Θα χρειαστούν 4-6 εβδομάδες ώστε τα συμπληρώματα να έχουν κάποιο απτό αποτέλεσμα.

5. Διαλογισμός
Ο διαλογισμός είναι πολύ σημαντικός για κάθε θεραπευτική αγωγή προσανατολισμένη για την ψυχική και σωματική υγεία. Βοηθά την αύξηση της φαιάς ουσίας, απελευθερώνοντας χρήσιμες χημικές ουσίες, καθώς και την κατασκευή νέων νευρωνικών συνδέσεων. Οι επιδράσεις του διαλογισμού μπορεί να γίνουν αισθητές αμέσως.
 
Ξεκινάμε από σήμερα , για να γίνουμε πιο ευτυχισμένοι.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας