Σάββατο 27 Απρ, 2024 | Επικοινωνία
Facebook Header Button   Tweeter Header Button    Youtube Header Button

«Προχώρα με τις ατέλειες (σου)»

«Προχώρα με τις ατέλειες (σου)»

«Το να είσαι μοναδικός είναι πολύ πιο όμορφο απ' το να είσαι τέλειος.

Άλλαξε τον τρόπο που κοιτάς τα πράγματα ώστε ακόμη και το άσχημο να γίνεται θετικό, έχοντας υπερκεράσει εμπόδια και φόβους.

Θα ζήσεις την καλύτερη δυνατή ζωή».

 Ποιος τα λέει όλα αυτά; Μα ο καλλιτεχνικός διευθυντής της Diesel, Νίκολα Φορμικέτι.

Και τα λέει με αφορμή την διαφημιστική καμπάνια του οίκου «Go With the Flaw (Προχώρα με τις ατέλειες σου)».

Είναι ένα μικρού μήκους φιλμ, που γύρισε ο Φρανσουά Ρουσελέ, και φωτογραφίες του Τομ Σλόαν: αγόρια και κορίτσια ξεχωρίζουν απ' το πλήθος, υπερήφανα δείχνουν τα μοναδικά χαρακτηριστικά τους, μια αλλήθωρη κάνει «παπάδες» στο μπιλιάρδο, μια άλλη σμίγει τα φρύδια της, μια τρίτη δείχνει τα σιδεράκια στα δόντια της καθώς περνά από έλεγχο στο αεροδρόμιο.

 «Ήμουν 15 χρόνων όταν έκανα το πρώτο μου τζην» λέει ο Ρέντσο Ρόσο, ιδρυτής του μιλανέζικου οίκου. «Βεβαίως, δεν ήταν τέλειο, αλλά αυτό το έκανε ξεχωριστό και μοναδικό, όπως οτιδήποτε έχουμε κάνει μέχρι σήμερα. Πάντα με ενδιέφερε περισσότερο η ατέλεια, γιατί ξεχωρίζει απ' το πλήθος» τόνισε.

Η νέα καμπάνια εγκαινιάστηκε επισήμως την περασμένη Τετάρτη στο Πεκίνο και σηματοδοτεί την παρουσίαση μιας limited edition κολεξιόν, στην οποία συνεργάστηκε η διασημότητα στον χώρο της μουσικής στην Κίνα, Κρις Λι.

Στη σύντομη ανακοίνωσή του, ο οίκος εξηγεί τη στρατηγική του, υπογραμμίζοντας ότι «νομίζουμε ότι η τελειότητα είναι βαρετή, και ειδικά στο Instagram ο καθένας αναζητά την τελειότητα.

Τέλεια φωτογραφία, τέλεια εικόνα, τέλεια ζωή. Και, απλά, βαρεθήκαμε. Έτσι αποφασίσαμε να σβήσουμε τα πάντα, για μια μη τέλεια καινούργια αρχή».

Και ο οίκος, την Πέμπτη που μας πέρασε, έκανε reboot στον λογαριασμό του στο Instagram, διαγράφοντας όλα τα έως τότε post.

Πηγή: ΑΠΕ

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
 
Πίσω στην αρχή της σελίδας